16 aylık erkek bebek. 1 ay öncesine kadar anne diyodu net bi şekilde. Şimdi sadece mama,dede ve baba diyor. Kitap okuyorum hep ona, o da şekilleri gösterir dinler. Konuşuyoruz da bol bol. Şimdi anne diyorum ben tekrarlasın diye o dede diyor. Çiçek, baba, araba , kuş diyorum hangi kelimeyi söylesem bana bakıp dede diyor. Onun dışında anlamsız sesler çıkarıyor assss, tıssa, haaatt, sssss, ediii vs.. geveliyo hep böyle. Normal mi bu ya