Kızlar benim 4 yaşında kızım var. 4 aylık iken küçük 3 adet beyaz leke fark ettim. Sonra dirsek içlerinde egzamalar oldu. Ve isilik gibi vücüdu hep kabarıkdı. Alerji testi yaptım sonuçlarda bişey çıkmadı. Ama biz fark etik ki ne zaman kaju versek kızımın vücudu kuru ve isilik oluyor. Acaba bu beyaz lekeler bundan çıkıyor olabilir mi? Lütfen yardım edin kafayı yemek üzereyim. Küçükken balgamlı kakası oluyordu ve aşırı pişik oluyordu. Kışın öksürük nöbetlerimiz oluyor. Ama nedense bir teşhis konulmuyor. Beyaz lekeler nörolojik olmasından korkuyorum.