mavigibibakti lütfen kimseye kulak vermeyin siz kalbinizi dinleyin. Böyle zamanlarda akıl veren çok oluyor. İnsanı yetersiz hissettirmek hoşuna gidiyor bazılarının. Bol bol emzirin. Zaten doktorunuz sizi yönlendirecektir kontrollere gidince. O söyler mama başlanması gerekiyorsa. Aynısını bana da yaptılar her ay düzenli kilo alan çocuğa mama ver aç bu çocuk dediler, vermedim tabi ki. Sütümün yettiğine inandım, hiçbir zaman da dolu dolu olmadı sütüm ama 7 aylık oldu kilosu da gayet iyi, 6. Ayda ek gıdaya başlanıyor zaten, emzirme sayısı azalıyor