Biz yurtdısında yaşıyoruz ve 4.5 aylık bebeğim formül süt içiyor. Formül sütün içeriğinde demir olduğu işin doktorumuz demir kullanmaya gerek yok dedi ve yakında ek gıdaya başlayacak, gıdalardan demir alıcak dedi. Siz demir takviyesi alıyor musunuz sadece mama verirken? Türkiyede de bir doktora gittik ve günde 1 ml bestiron dedi 🧐