askbebegimmbenim ilacı kullanınca sanırım ilk olarak küçülüyor sonra geri düzeliyor, kızımda sprey kullandık çünkü 2 ay sprey 3.ay kontrol olmustu. Evdeki her çocukta var bizde küçük kızım var 2 yas o da horlama vs yaşıyor. Götürmedim ek bulgu yok diye, gerçekten yorucu bir süreç geçmiş olsun sizlere de