adamommyy merhaba, benim kızımda şu an 5 aylık ama 4 aylık kontrolde aynı sizinki gibi 6050 gr geldi, doğum kilosu 3385 gr. 4. Ay sadece 400 gr almıştı, doktorumuz aynı sizde olduğu gibi mamaya başlatmadı, persentilde aşağıya düşmediği için anne sütü yetersiz diyemem, bu şekilde devam edelim dedi. 5-6 gün sonra 5 ay kontrolümüz var evde yaptığım ölçümde yine 400 gr almış görünüyor. Doktor mamaya başlatır mı bilmiyorum ama gece bez değiştirmiyorum ve sabah çok dolu bir bez alıyorum hatta ben de acaba yetmiyor mu sütüm diye düşündüğüm için bezini tartıyla ölçtüm bu sabah 😅 190 gr geldi. Gün içinde de 2-3 çişli bez alıyorum yine. Bilmiyorum sanırım süt yetersizliğinden öte, bebeklerimiz artık çok hareketlendi ben buna bağlıyorum. Siz de içinizi rahat tutun illa sütünüz yetmiyor gibi bir durum olmayabilir. Mamaya başlasanız bile bu aya kadar getirdiniz zaten anne sütüyle, yakında ek gıda da başlayacak daha rahat olacağız diye düşünüyorum