buse34_ biz zorla aldık. bizden çocuğu alıp baska bir ilçede bakıcıya vermişti ve sahip çıkmıyordu bakıcı hem şikayet ediyordu hemde ödemesini alamamıştı. eski eşi de pis işlere bulaşmıştı kötü yollara düşmüştü bir kaç kez çocuk yanında başka adamların olduğunu söyleyince karakola gidip şikayetçi olduk çocuğu vermezse polislerin daha da derine ineceğini hem yaptığı işten olacağını hemde arkasındakilerin de patlayacağını söyledik polis kendisi söyledi kendi bu işi yapıyorsa devlet karışamıyor ama bir çete grup halinde yapılıyorsa düzenek oluşmuşsa hem kadının hem arkasındakilerin başı yanar çocuk her türlü sizde kalacak ama kendi isteğiyle vermezse devlet uğraştırır korumasına alır o da zorlu bir süreç demişti. kız çocuğunu kendi girdiği pis ortamlara sokuyordu parayla adamlarla görüşüyordu eğer normal bir yaşantısı olsaydı ki mahkemede bunu beyan etmişti o yüzden velayeti ilk ona verilmişti sonradan tekrar dava açtık incelenmesi için ve aldık çocuğu şu an 7 yaşına girdi 1,5 yaşından beri annem bakıyor