besteko benim de 7ay 12 günlük bebeğim. Benimki de çok hareketli, parkyatak var bizde de. Bir hafta önce alt kademeye indirdik. Üst kademede ayağa kalkıyordu. Alt kademede yatak biraz derin oluyor koyması zor oluyor ama ben şimdilik memnunum içinden çıkamıyor. Bir tarafı aşağı iniyor park yatağın, o tarafından bırakıyorum yatağa ve hep bir tık aşağıda duruyor o tarafı. Ordan düşme ihtimali de yok. Bizim doktorumuz da park yatağı boş verin yerde yatın diyor sürekli