Mukaddes_5 Kizlar 3 ay oldu sezeryanla dogurdum inanilmaz kabizlik çekiyorum yapiyorum ama hep kan akiyor asiri miktrda hangi bolume randevu almaliyim veya bundan kurtulan oldu mu
deniz255 Mukaddes_5 genel cerrahiye gitmen lazım. Muhtemelen makat çatlağı yaşıyorsun. Afedersin kakanı yaparken popona selpakla bastır canın daha az acır en azından doktora gidene kadar. Anestol pomad da kullanabilirsin krem şu an için
tugba616_ Mukaddes_5 ilk dogumumda yaşamıştım benimde sizin kadar değil ama kan geliyordu ve cam kesiği gibi inanılmaz acısı oluyordu sonrasında da geçmiyordu makat catlaği olmuştu kroniklestigi için ameliyat olmuştum
Mukaddes_5 deniz255 aldim yarina randevu canim yumusak oluncada kaniyor yani buyuk tuvalete her cikisimda oluk oluk kaniyor cok korkuttu beni ya anormal geldi baya