leman1 Merhabalar elimde kutusundan kavanoza bisalttigim ve çocuğumun hiç icmedigi bı mama var atmaya kıyamıyorum tatlı pasta falan değerlenir mı sizce bı de mamalar kaç zaman kalabilir ki bizim en az üç ay oldu. Pahalilar da atmaya kıyamadım 😂
BordoHuniliAnne leman1 bebek mamalarının açıldıktan sonra ömrü 4 hafta, 4 hafta sonra maalesef bozuluyor
Minel-inannesi leman1 ben paketi açılmış ve açılmamış mamayı arkadaşıma vermiştim o içindi kızına ama arkadaşım istemeseydi açılmamış olanı sağlık ocağına bırakırım diye düşünmüştüm.