Ciddi söylüyorum arkadaşlar kızımı doyurmak mümkün değil. Maşşallah çok iştahlı zaten içsin yani ama süte doyuramıyorum bu kızı. Sürekli meme istiyo emmek istiyor 7/24 memede nerdeyse bende daha ana kuzusu diye her istediğinde meme veriyorum hemde çeneside güçlensin diye. Neyse mesela 10-11 den beridir ayakta hep emzirdim yani ara ara dinleniyo ediyo uyuyor yatırıyorum 5-10 dk sonra ağlıyor bidaha meme istiyo. Şimdi 80 ml süt koydum biberona onuda bitirdi üstüne şuan meme versem alıcak yani uyutmaya calısıyorum bende. Bu durumu yaşayan varmı ya ne zaman geçiyor bunlar. Bu arada sütüm var arkadaslar boş çekmiyor hatta süt tazikli geliyor bazm rahatsız bile ediyo cocugu emerken zorlanıyor.. ve sütümde dolaba koyunca yağlanıyor