Sunismyson Doğrudur bilemem.Bende günlükte kullanmak için 3 5 seramik orta boy kupa var.Fincan dışında kahve kullanımı için almıştım.Ya zaten gün içinde de nekadar sık kullanıyoruz ki..Süs gibi asılı renkli güzel duruyor okadar.Nadiren kahve içiliyor.Çok irdelemiyorum oyüzden.Görselini seviyorum minimal oldukları için duruyor öylece.Çok yakın arkadaşımın Kocaelinde seramik fabrikası var.Tabak vs. üretimi yapıyorlar.3 yıl önce bana yemek takımı hediye getirmişti.Bazıları minicik darbede kenarları kırıldı.Sonra tabak yüzeylerinde kendiliğinden çatlamalar oldu🤣 seramikte görsel küçük objelerede çok takılmıyorum buyüzden.Arada farklılık olsun kahve için filan kullanıyorum.Aktif kullanım yok hayatımda seramiklerde.Sağ ol yinede bilgilendirme için.🌸