mavigibibakti Hadi biraz sohbet edelim 😍 Emzirirken vs hep tv izliyorum ben Pazartesi - uzak şehir Salı - kıskanmak Çarşamba - yok Perşembe - veliaht - halef Cuma - kızılcık şerbeti Cumartesi - yok Pazar - çarpıntı
Dondurmalikahve mavigibibakti Pazartesi= Anne nane ne Salı= Nine ete nane at Çarşamba=Tan ete nane at tat Perşembe= Ata eti tat Cuma =Nene anten ne Benim diziler
sarapchanel mavigibibakti hala kızılcık izleyen var mı? Cuma günü sadece taşacak denize bakarım başka da yok
zeynebimd Cumartesi de aynadaki yabancı izle atv de 🤓 şaka bi yana hiçbir diziyi gününde saatinde izleyemem şuan aynadaki yabancı izliyorum youtube dan
mdannesi Pzt uzak şehir Salı kral kaybederse Carsamba esref ruya Cuma kızılcık serbeti Pazar sahtekarlar
hasan033 Bebek can Pepee kurtlar vadisi pusu bunlar izlemeye mecbur kaldıklarım ama kurtlar vadisi pusu bende arada heveslenerek izlşyom ama benim bi dizim yok vakit olfukca TV bosa çıktıkca sihirli annem 🤭🤭
mavigibibakti Ogulluana ahahah hayır tabiki günleri yazdım sadece bebişimi uyuturken uyumadığın da emerken falan kafa dagıtmsk için youtubeden izliyorum
maygirl mavigibibakti Yani dizi tw hayatimda asla yok😂haftada bikac gun gece kızım uyuyunca laptoptan film filan izleriz.Tw seneledir bi obje gibi oylece kapalı😂