Bırakın emsin bence
Benim kızım da emiyor 3 aylıktan beri şuan 10 aylık
Hiç karışmıyorum çünkü kendini öyle sakinleştiriyor, hatta biri şeye benzetti
Sinirli olan insan nasıl hemen Bi sigara yakar bu da öyle bişey dedi
Sakinleşmek ister kendini avutmak ister uyurken bişey ister parmağını emer kimseye karışmaz dedi
Aynen de öyle uyku arası mızırdanınca parmağını emiyor sakinliyor
Zaten büyüdükçe unutur gider şu dönemler Bi geçsin de
O yüzden karışmayın hiç