Eğer bebeğinde bezi bırakma gibi belirtiler varsa bırakma canım bende oğlumda uğraştım biraz diyebilirim çünkü tam öğrendi sonra komple altına yapmaya başladı hemişiresine sordum ve etrafımdaki deneyimli annelştin hepsi sakın bırakma gerileme dönemidir dedir hakikatende öyleydi hemşire geçmezse psikolojik destek alabşlirsin demişti ama iki günde o da geçti bi rahatsızlanmıştı ondan dolayı canım bence bırakma sevdiği oyuncakları fln tuvalete götür biz öyle yapmıştık bunlarında çişi gelmiş fln diye ve de sıvı alımını takip et canım oğlum banada söylemiyodu içtiği sıvı alımını takip ederek yarım saata bir wc götürüyordum