beyzzsenturkk_ zencefillikurabiyeadam 9 haftalık hamileyim🥲 4. haftadan beri böyle geçiyor günlerimiz tüm düzeni alt üst oldu yavrumun
beybitolat zencefillikurabiyeadam normal tavuğu haşlıyorum onu kullanıyorum taze şekilde. Buzluğa falan atanlarda oluyoda ben tavuk için yapmıyorum onu
Dedektifgadget anonimli Konuşabilse en azından ne yemek istiyor söylerdi yapardım böyle zor oluyor🤦🏻♀️ İnşallah o günlerinde görürüz 🥰🥰 bende yeni süpürdüm kraker kurabiye salatalık ne varsa döktü
oylesinebiri__ zencefillikurabiyeadam sabah keçi boynuzlu pankek yulaflı omlet kaşar peyniri zeytin tahin ceviz fındık ezdim içine öğlen ilikli erişte çorbası verdim kahvaltıyı az yediği için çorbayı içti birde mama içmediği için akşama da taze fasulye yemeği vericem
zencefillikurabiyeadam eozlem bizim 6 ay 25 günlük. Günde 5 kere mama yiyor. 150-210 arası. Öğlen püre gibi veriyorum akşama da yoğurt ya da meyve. Yavaş yavaş mamayı keseceğim ben de. Öğün olarak geçmemiz lazım. Ama püre yemesine rağmen yine de mama için çok acıkıyor.
eozlem zencefillikurabiyeadam benim bebeğim de öyleydi. Mamaya midesinde hep yer vardı 😂 şimdi de ayran için aynı durum. Bir de hareketli ve diri bir bebekse de çabuk acıkıyor olabilir ama azalttıkça yemesi de daha düzenli oluyor.
eozlem zencefillikurabiyeadam benimki de çok düşkündü, en son gece mamasını kestim, ruhu bile duymadı. İnşallah sizin de öyle olur. Mama yerine yoğurt ayran kefir falan vermiştim ben
Pembepremses24 zencefillikurabiyeadam Benim sabah avokado yumurta peynir öğlen de sebze haşladım brokoli karnabahar kabak ve yoğurt akşama da irmikli meyve püresi yedik
uykusuzanne__ zencefillikurabiyeadam sabah börek kahvaltılık yedi oğlum Öğlen tarhana çorbası Akşam salata tavuk haşlama Kızım hasta hiç bir şey yemiyor