Kızlar tünaydın 🌸 21 aylık oğlum çenemin altında ki BEN e ( nişan) takıntı yapmış halde. Emerken eli surekli orada. Ben bulaşık yıkarken ağlayıp oraya dokunmak istiyor. Uyurken bile bir anda uyanıp çeneme dokunuyor 😓 bu durumdan artık o kadar sıkıldım ki yaklaşık 1 aydır böyle ve gittikçe fazlalaşıyor. Sizce kendiliğinden unutur mu ? Yoksa bir uzman desteği şart mı ? Dikkatini dağıtıyorum ama birkaç dk sonra tekrar istiyor. Sırf bu yüzden artık emzirmekten nefret ettim. Artık o kadar çok dokunup sıkıyor ki yeter bırak yakamı diye bağırıyorum. Kucagıma gelmek için aglıyor alınca da eli sadece orda kalıyor. Bu yüzden kucağıma da almıyorum. Gerçekten artık sinirlerim bozuk.