Şehir hastanesinde doğum yaptım 2023de normal doğum kendine özel doğum odan banyon plates topları herşey vardı özel gibi hemşireler rahatlamam için müzik açıp hareket yaptırdılar ebe doktor sürekli gelip baktılar doğumumu ebe yaptı dikişleri doktor dikmişti o konuda memnun kaldım muanelerimin hepside orda olmuştu güzel ilgilenmişlerdi