Kızım yemek seçiyor artık iyice zorlanmaya başladım yazın sebze falan çok yok öyle olunca sebze yemeği çok yapmadım mesela ama geçen kış yine yoğurtla falan filan yiyordu şimdi artık sebzeler yavaş yavaş çıkıyor sebze yemeği yapsam da yemeyecek, ben ne yapacağımı şaşırdım. Kahvaltıda bal reçel falan varsa mesela eğer sofrada gördüğü zaman onları istiyor direk başka birşey de yemiyor, yemeğin yanında içecek birşey veya yoğurt koyarsam sdece onları yiyor içiyor yemeğini yemiyor, domates salatalık yemez beyaz peynir bir ara yiyordu şu an yemiyor, yumurta kaşar zeytin genelde kahvaltısı, öğlenleri çorba içieiyordum artık onu da pek içmemeye başladı daha küçükken bir kaseyi bitirirdi şimdi yarısını zorla içiriyorum o da belli başlı çorbalar zaten her çorbayı da içmiyor, bir gün yediğini ertesi gün yemez mesela aynı yemeği iki kere yediği nadirdir, ben mi yanlış yapıyorum, şekerli şeyler tatlı falan öyle sürekli vermem, yemediği zaman aç kalmasın diye gidip alternatif hazırlamam eşim de diyor ki bırak aç kalsın o yiyecek ama ben zaten hazırladığımı yemediyse başka birşey hazırlamıyorum vermiyorum ki bir sonraki öğünde yesin bazen ara öğün bile yaptırmıyorum ama öğün saati gelince onu da mı haxırlamim yani ne yapim ben şaşırdım kaldım gerçekten, hiç taviz vermeden sıfır şekersiz, sıfır ekransız büyütebilen var mı ya bende mi sorun var çok bunaldım bu ara gerçekten bu iştah mevzusundan çözüm bulamıyorum sofraya getirmitorum unutur diye bir süre yine aynı, gözü alışsın en azından ama yemeğini yemeden vermim diyorum sofraya getiriyorum bu sefer yine aynı, içeceği yoğurdu yemekten sonra getirim diyorum yine aynı, alışsın ikisini beraber yemeye diyorum birlikte yedirmeye çalışıyorum yine aynı