Nisoos Bebekler yürümeye başladıktan sonra içe basma, dışa basma gibi bazı bozukluklar görülmesi çok normal. Benimde kızım içe basıyordu uzun süre bastı daha sonra geçti. 1 yaşındayken yürümeye başlamıştı 1,5 yaşına gelince geçmişti artık yavaştan şuan 2 yaşında tamamen geçti. Genelde zamanla geçiyor düzeliyor. Daha yeni yürümeye başlamış sizinki 2 yaşına kadar takip edin o zamana kadar hafifleme olmazsa bir doktora götürebilirsiniz genelde ortapedik ayakkabı önerirler. Şuan normal ama yani zamanla düzelip düzelmemesi kontrol edilmeli şuan sadece