sevalkatk 3 aylık oğlum beşiğinde uyurdu daha düne kadar dün uykusu geldi yatırdım çığlık çığlıya ağlamaya başladı uyumuyor ayağımda sallayınca uyumaya başladı napıcam ben var mı yaşayan
aslhnkrts sevalkatk yer yatağında yanına uzanıp uyutuyordum iyice dalınca beşiğe alıyordum ben yanına kıyafetimi koyuyordum . Göğüs pedine yada ağız mendiline varsa sütünü damlat beşiğe koy yada ağz mendilini göğsünde tutup bi süre yani sonra beşiğe koy kokunu alırsa daha rahat dalar belki
aslhnkrts sevalkatk ayakta sallamak için çok küçük ben kucağımda gezdirip uyutuyordum bazen , daha çabuk dalıyodu belki fikir olur