KayraVeAnnesi_06 Mryasmin İlk başlarda insan ne yapsak diye düşünüyor ama sonra unutuluyor valla postlar olmasa aklıma bile gelmez öyle yani 🤭 oğlumun bir kutusu var ilklerinin olduğu göbek bağı da orda duruyor hastanedeki bilekliği falan 🥲
Mryasmin KayraVeAnnesi_06 benimde aynı . İlk kıyafeti ilk emziği göbek bağı anne bebek bilekliği ilk patiği ve çorabı ilk saçı ultrason fotoğrafı ve doğduğu ilk günün fotoğrafı ona yazdığım mektup ve babasının hazırladığı video ve resimlerin olduğu flash ilk diş kaşıyıcısı ve küçük çıngırağı . Büyüyünce göstermek istiyorum Allah nasip ederse .
gizemvatansever bluemomjean güzel, ben itü konservatuvarına gömdüm. Ufak bir parçası kaldı onu da yurtdışına gittiğimde yine bir üniversiteye gömmeyi düşünüyorum. Umarım dilediği gibi bir hayatı olur 💖
LezizeNine rlrmelmtnk ben analık hakkımı hatırlatayım göz önünde bulunsun diye vericem bakıp bakıp hatırlasınlar ne zorluklar çektiğimi 😂
Meryemdeniz bluemomjean 3 evladım vsr üçünunde hala evde galiba onlarda benim gibi evcil olacsklar 😅😅
yagmur35yy bluemomjean çok güzel düşünce benim evde duruyo suanlik hacca gondercem ve burdan bisey yazmak istiyorum okul ve üniversite gibi biyere gömerken çok güzel gömün geçen resim çekilirken bi ünide göbek bağı çıkmış kabak gibi meydandaydi
gzeten Ben denizi çok sevdiğim için denize attım. Öyle çok anlam yüklemiyordum zaten ama benim için hoş bir anı oldu ilerde kızıma da anlatırım😍