bluemomjean zeytin olabilir , bende zeytin ağacı alıp dikmek istiyorum ama saksıda olmuyo şuan dikecek yer yok diye erteliyorum . Mandalina , elma diken oldu benim çevremde . Kızımın göbek bağı hala duruyo evde nasip olursa bahçeli bi Eve gidersek dikicem inşallah