Bizim burada eczaneler Yeni doğan bebekler için paketler veriyorlar o Paketlerin içerisinde emzik vesaire oluyor bana gelen paketlerdeki emzikler pembe olduğu için kullanmadım hiçbiri açılmamış kullanılmamış emzikler ama kutuda drğil poşette burada birisine versem olmaz Çünkü her anne bu paketlerden alıyor Ben de Türkiye’ye götürsem annemi bıraksam Annem tanıdığı arkadaşlarına versem mi diye düşünüyorum ayıp olur mu sizce bibs ve frigg marka 4 tane var bir de philps soothie aldım 2li açtım ama kulbu olmadığı için hiç kullanamdım ksynatma da yapmadım o ayıp olur açıldığı için ama diğerleri kapalı