KendiEvimdeDeplasmandayim 3ay sonra kızımın ilk yaş doğum günü şimdiden bakmaya başladım 😂 çok balonlu falan sevmiyorum nasıl duruyo sizce aileler olacak sadece. Tüllerim aynı böyle bu leddende var evde. Çok mu basit
Busra14Barlas KendiEvimdeDeplasmandayim ayyy çok güzel hem zarif hem şık sağlıklı huzurlu mutlu yaşlari olsun inşallah🤲. Şeyyyyy geçen ay benimde oğlum 3 yaşina girdi beyefendinin özel isteği üzerine iş makinalı konsept yaptık pastalı kepçeli süsler kamyon buldozer falandı😂😂
KendiEvimdeDeplasmandayim Niyesordunbucevabi yaa dimi bende çok beğendim ☺️ kış bebeği zaten bu tarz fiyonklu bi elbise bakarım keşke saçı da uzun olsaymış 😂 1yaş balonu alırım aynı böyle yaparım yorucu da değil
KendiEvimdeDeplasmandayim sudenaz0 yaa beğenmenize sevindim benimde içime sindi ☺️ sadece basit mi diye düşündüm ama sevindim değilse 🫶
Niyesordunbucevabi KendiEvimdeDeplasmandayim bence de sade ve güzel duruyor karakterli doğum günü masaları eskidi bence ☺️
KendiEvimdeDeplasmandayim Busra14Barlas amin inşallah cümlemizinkinin 🙏🏻 erkek çocukları biraz seviyo iş makinalarını bizde bi kaç sene sonra aklı erince neler yapacağız kim bilir 😂 musmutlu sağlıklı yılları olsun 🎉
KendiEvimdeDeplasmandayim CuteBadesMama 27aralıkta doğdu aslında ocak sonunda doğacaktı yılbaşını beraber kutlayalım istedi 😅
KendiEvimdeDeplasmandayim Niyesordunbucevabi bende göre göre çok sıkıldım teşekkür ederim böyle yapacağım ☺️🫶