Kızlaaar yine ben 😂 bebek bezi be kullanıyorsunuz sleepy ve molfix kullandım ama pişikler geçmedi kızımın hala kızarık. Mustela bepanren sudocrem ve zeytinyağı da sürdüm yine geçmedi. Şimdi sleepy bio natural veya molfix premium mu denesem bilmiyorum ? Normal bezlerden ne farkı var ? Kullanıp memnun kaldığınız bezler hangisiydi ? Bu iki bez hakkında bir fikriniz var mı ?