Kızımda aşırı derecede sinir ve her şey benim dediğim olsun davranışları başladı. Bunun yanı sıra ağzına osururum,halına işerim,seni öldürürüm gibi şeyler söylüyor. Kreşe gidiyor 1 ay olacak ve ben daha önce hiç böyle kelimeler duymadım. Birde okula giden kendi oyun kurmaz mı kızlar ya kızım daha çok bana bağlandı hep benimle oynamak istiyor. Kayınbabama kendini sevdirmek istemiyor o da zorla sevmeye çalışıyor sonra da görümcem lafa atlıyor bırak baba ya sevme falan diyor. Kardeşine yöneliyorlar ve kıskandırıyorlar. Dünden beri onun inadı ve siniriyle uğraşıyorum. Ev taşıycaz birde o sırada da beni isteyecek. Yazdıklarıma karşı fikrinizi almak isterim 🌸