kereminannesiyim Kızlar oğlum geceleri yüzüstü uyuduğu için sıklıkla çişini taşırıyor karnına doğru buna bir çözüm bulmam lazım Yardımcı olabilir misiniz
ahsenguzum kereminannesiyim benim kızımda öyle ya biri demiş ki gece 1 beden büyük bez takıyorum isterseniz öyle deneyin bide üşüdüğü için yüz üstü yatıyor olabilir mi, ben daha yeni uyku tulumu aldım gelsin deneyeceğim bakalım
Maran-21 kereminannesiyim bi beden büyük bez giydiriyorum birde pijaması zıbını geniş olsun oğlum öyleydi zıbınları tam oluyordu ama daha büyük rahat zıbın pijama aldım nüyük bez giydirdim rahat ettik ikimizde aklımızda olsun oğlumda yüz üstü uyur