Kızlar merhaba bir konu hakkında danışacaktım size bebeğim beş aylık oldu doktor dört aylıkken ek gıda yavaş yavaş verebilirsiniz sebze verebilirsiniz çorbaları falan dedi sonra yoğurt dedi tadımlık olarak ve ben dördüncü aydan beri biraz biraz tattırıyorum mama alıyor bebeğim çünkü anne sütü almadı şu an beş aylık olduk ve bebeğime neler verebilirim tarifleriniz var mı veya karıştırıp verince bebeklerde tek yemez mi ürünleri öyle bir şeyde görmüştüm siz neler veriyorsunuz bana tavsiyede bulunur musunuz bir de avakado verilir mi kaç aylıkken verilir