Biz 5 ay 25 günlüğüz bugün 2. tadım günü dün havuç denedik bugün kabak denedik ve pek beğenmedi normal geliyor bana tatsız tuzsuz yarında avokado denemeyi düşünüyorum sonra yoğurt vs gibi siz nasıl ilerlediniz bu kadar özen göstermek iyimi yoksa ters tepki olurmu Allah korusun bu arada olmasında banada fikir verin nasıl ilerlemeliyim sizce sizler neler yaptınız?