Bu sene birinci sınıf oğlum ama okulda tuvalet sorunu yasıyoruz gidip yqpmak istemiyor korkuyorum dıyor ogretmenıne de söylemiyor bu durum çok zorlayıcı olmaya basladı cnku bir kaç defa altına kaçırdı surekli uyarıyorum ama yıne aynı hatta buyuk tuvaletını bile kacırdı ama inatla aynısına devm ediyor boyle olanlar varmı annelerim çok kafaya takıyorum ana okulda bu sorunu hiç yasamamıstık