hilalsmz Bebeğim 3 ayını doldurdu yenidoğanda göz kayması normal olduğunu biliyorum fakat bayağı azalmıştı son günlerde gözlerini sık sık şaşı yapıyor yakına bakarken çocuk doktorumuz kayma olabileceğini muayene olmamızı söyledi . Zaten çarşambaya randevu almıştım problem olabilir mi kızlar bilen bilgilendirebilir mi
ElisaMom_ hilalsmz sık sık kontrole götürün kimi çocukta zamanla düzeliyor kimisi gözlük kullanıyor,korkmanizi gerektirrcek bişey yok sadece iyi bir doktora götürün,geçmiş olsun,nerde oturuyorsunuz bu arada
zeyn02 uykusuzanne__ kendi kendine düzelir mi?21 aylık oğlumdada var kayma 5-6 aylıktı farkettim giderek belirginleşti. Gözler +3-3,5 numara gözlük verdi ama taktıramıyoruz.sizin numaralarınız nedir
uykusuzanne__ zeyn02 kendi kendine düzelir mi Düzelir dediler bize ama hiç düzelme yok bir sene gözlük kullansın sonra tekrar gelin dediler gözlüğü hiç kullanmıyor kızım çıkarıyor sürekli şimdi de doktor ameliyat diyor ama ben küçük olduğu için istemiyorum şu anda kızım 26 aylık bu arada yanlış hatırlamıyorsam gözlük numarası da 2.5 du
zeyn02 uykusuzanne__ bence geciktirmeyin derinlik algısı geliştiği yaşlar bu yaşlar.bize bi doktor numara küçük gözlükle daha çok büyük numaralar da etkili oluyor ameliyat edelim dedi 14 aylıktı biraz bekleyelim dedim.işte gözlüğü bir kaç ay düzenli taksa netleşecek düzelip düzelmediği.ama takar takmaz ortaya gelmiyor gözü.iki yaşa a kaldı kontrolde sıkıntılı çok ağlıyor damladan ateşi çıkıyor.bazı doktorda bu şekilde net bişey diyemem gözlüğe devam diyor.siz hangi şehirdesiniz.Mehmet kay var istanbulda tavsiye ederim ameliyatları çok başarılı
uykusuzanne__ zeyn02 ya çok üzüldüm inşallah güzel sonuçlar alırsınız ben fransada yaşıyorum Burdaki doktorlara götürdüm biri gözlük verdi diğerdi de ameliyat dedi, ama yaşı küçük bende eşimde şu an ameliyat istemiyoruz