Kızlar günaydın 46 gün oldu doğum yapalı ve bazen bütün vücudum ağrıyor bu ara boynum da ağrı olmaya başladı başım zonkluyor gibi kulaklarımın içi dolu gibi.1 sene önce hipoglisemi (kan şekeri düşüklüğü) olduğunu söylemişti doktor ilaç kullanmaya başlamıştım ama hamile olduğumu öğrenince hepsini bıraktım hamilelikle asla zorlanmadım çok şükür ama dün başa sardım resmen belirtilerini yaşadım.Sizde doğum sonrası ağrı sızı gibi durumlar yaşadınız mı?İyi olmam lazım ki bebeğime iyi bakabileyim böyle olunca üzülüyorum kendimi yetersiz gibi hissediyorum 😭😭😭