Kızlar geçen yıl 1 yıl kadar Belçika’da yaşamak durumunda kaldık o dönemde oğlum 3 yaş 8 aylıktı bundan öncesinde oğlumda böyle bi durum olmadı Belçika’da yaşamaya başladıktan 1 ay sonra okula gitti orada dil bilmiyordu falan 1 ay sonra gece çığlık çığlığa bağırıyor ağlıyor korkuyor titriyor falan öğrendim o dönem uyku terörüymüş baya çoğaldı orada 6 aydan sonra hafifledi ama yine devam etti
İstanbul’a döndük 4 ay oldu döndüğümüz dün bi sinema filmi izledik ailecek orada yılan vardı çizgi film tabi korkarım ben bundan dedi falan o kadar uyuduk döndüğümüzden beri ilk kez yine oldu ama o kadar bağırmadı sarıldım öptüm ben buradayım yanındayım dedim okudum bakara süresi açtım daha hafif geçti ama sorum şu tv o yılan etkilemiş olabilir mi