daltun1 acele etmeyin her bebeğin gelişimi farklı benimki de baya bi komando gibi süründü hep böyle mi gidicek derken birden normal emekleme pozisyonuna geçti. Çok kafanıza takmayın bence. Şu an 9 ay 22 günlük bir yerlerden tutunarak kalkıp koltuk kenarında falan uçtan uca yürüyor destekli adım atıyor. Bir kaç saniye desteksiz tay tay duruyor o kadar