Ben kullanıyorum, 1.5 yıl oldu, en güvenli yöntem. Regl düzensizliği ya da tamamen kesilme yapabiliyor. Bende öyle bir sorun olmadı, düzenli regl oluyorum ama dediğim gibi şeyler yaşayan var. Takıldıktan sonra 1 hafta kadar daha korunduysanız gebe değilsinizdir.