Layddiana Baba anne demedi hiç ağzından babıldama tarzı sesler çıkarıyor çok fazla ama anlamsız normal mi bu kaç kelime söylemesi gerekir bir de kitap okuyamıyorum elimden alıp yırtıyor ne yapmam lazım
ipickot24 Layddiana şimdi şöyle aviklayayim bence daha küçük eğer vay 13 aylık 70 kelimesi var vs olan videolara bakmayın eğer bakıyorsanız. Bizde ekran yok 20 ayligiz ama anne bazen baba dede meme mama emme ver aç bitti eif ablasının ismi işte bide son zamanlarda Ra Ra demeye başladı geldi falan diyor
denizalismom Layddiana henüz küçük . Oğlum 19 aylık kelimeleri yeni yeni arttı . Siz bol bol konuşup kitap okuyun
Layddiana ipickot24 kitap okuyor musunuz peki bana izin vermiyor oğlum kitabı elimden çekip atıyor yırtıyor önceleri dikkatle dinlerdi sonra kitap almadım hepsini yırttığı için birkaç ay bıraktım okumadım şimdi ara sıra açıyorum ama yok hepsi yırtılıp atılıyor
Layddiana bikahveicelimmi dün bir akraba hiç kelimesi yok konuşmuyor tuhafıma gitti dedi aynı yaşıt onun da bebeği var baba gel ver diyor ben de biliyorum her çocuğun gelişimi farklı mesela o da yürüyemiyor emeklemiyor fazla oturduğu yerde kalıyor bizimki maşallah hiç durmaz ama işte canımı sıktı
gger Evet normalde. Benim kızım anne demeye 15 de başlamıştı galiba yalan olmasın bende cok beklemiştim şimdi hep anne 😀