Benim ablam da kalbinde delikle doğmuş ama zamanla kapanmış bunun gibi birçok hikaye de dinledim. Evet kalpte delik deyince kulağa kötü geliyor ama kendi kendine ameliyat operasyon olmadan iyileşiyor sonuçta. Anne otelinde ben de kaldım bebeğim yoğun bakıma alındığı için. Yanına bir otele gidiyormuş gibi lazim olan her şeyi al. Bebeginin ve senin eşyaların, süt yapan yiyecekler kuruyemis bol meyve hurma incir vs bol bol su al. Bebeğin acıktığında gidip emzireceksin üç saatte bir. Kontrol de yoğun bakımdan taburcu olan her bebek üç gün sonra kontrole gidiyor. Onun için yazmışlar. Size de söylenmiştir.