Mustelanın chest rub diye %100 doğal içerikli bir kremi var. Bebeğin göğsüne sürüyorsunuz günde 1 2 kere onu tavsiye ederim. 6 aydan önce öksürük şurubu kullanmayı önermiyor doktorlar. Benim oğlum 2 aylıkken bronşiolit olduğunda bile öksürük şurubu vermedi doktor.