karancansu Kızlar 6. Ayında uyku gerilemesi yaşadımı bebekleriniz ? 4. Ay atağı gibi 6. Ay atağıda mı var ?
panikprenses karancansu 6.ayda da atak haftasi mevcutmus ayrilik kaygisi yasiyorlarmis cabucak atlatir insallah
eksp karancansu uykuya geçişleri zor oldu, uykudan ağlayarak uyanıyor özellikle geceler gündüz zaten uyku yok 4.ay atağını yaşamadım ama bu zor oluyor
mamylatte Bizde de öyleydi diş sıkıntısı imiş bir tane patlattı arkasından zaten diş çıkardı mı sizin bebeğiniz
karancansu panikprenses ne gece ne gündüz asla uyumuyor. 6. Ayda atak olduğunu bilmiyordum 😌 teşekkür ederim
pnarcayoglu @karancansu of iki gündür kafayı yemek üzereyim mis gibi uyuyan bebeğim uyumaz oldu ve ağlayarak uyanıyor sürekli
kaspis eksp aynı durumdayız gerçekten dişi de çıkarttı ama ağlayarak uyanıyor sakinleşmiyor bırakınca ağlıyor ne zaman geçecek acaba sizşn geçti mi
eksp kaspis maalesef sebepsiz ağlamaları uykudan gece 2 saatte bir uyanması hala devam dişte çıkarmadı hem diş hem 6.ay atağı diye düşünüyorum
karancansu kaspis kızlar bizim hala geçmedi valla. 8 den sonra uyuyayan bebeğim 11 e kadar uyumuyor uykusu karman çorman oldu. Düzelir heralde büyüdükçe. Kasmıyorum artık 😂