Gerçekten kafayı yiyecegim tek benim bebeğim böyle mi diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum geceleri uyutuyorum uyuttuktan sonra 10 dakika içerisinde uyanıyor sonrasında iki 3 saate kadar asla uykuya dalmıyor ağlayıp duruyor gündüz yiğitlerle iki defa uyku yapan bebek ikişer saat uyurken şimdi gündüz uykularına da en fazla 15 dakika oluyor sürekli arkamdan ağlıyor baca tırmanıp ağlıyor hiçbir iş yapamıyorum çok zorlanmaya başladım