Kızlar benim kızım 11 aylık sadece anne sütü ile besleniyor çok şükür kilosu çok iyi ama ek gida arası kötü 2 gün yiyorsa 3.gun asla yemiyor devamlı ağzını kitletip çeviriyor. Doktora söyledim sevdiği şeyler hazırlamaya çalış diyor. İnanın her türlü denedim çorba, mücver, pankek herrrsey ama yok bu süreç geçici mi :( heves edip herşeyi hazırlıyorum ama