m167 bnmki 9ay 25günlük sürekli uyanıyor.Sürekli ağlama modunda.dün dişi çıkdı.Diş ağrıları oluyordur onunda.Geceleri ağrıdan sanırım ağlıyor ama emmek istemediğide oluyor.Diş jeli vs kullanabilirsiniz.Birde yatmadan çorba falan yediriyorum gece uyanmasın çok diye.Ama huzursuzsa bazen oda fayda etmiyor