semaak123 eşle alakası yok diyorum bende bilimle alakası var bu durumun. % 60 koruma yöntemi diyor bazı kaynaklar hadi sizin dediğiniz %75 onu kabul etsen bile korunmasız her ilişkide hamile kalma şansı %25 zaten. Bu korunma mı sizce? %75 korundun yani %25 hamile kalma ihtimalin var, hiç korunmadın yine %25 hamile kalma ihtimalin var. Boşu boşuna kendini strese sokup kandırıyorsun. rakamlarla bilimsel verilerle konuşuyorum size . bunu üstten tavır olarak algılıyorsanız sizin egonuzda sıkıntı , eleştiriyi kabul etmiyor bilginizi sorgulamıyorsunuz hala eşime güvendim erkekte bitiyor diyorsunuz bende bu tavra tabiki de ‘hangi çağda yaşıyoruz’ derim. Hangi posta yorum yapacağımın özgürlüğü de bana ait bunu kısıtlayamazsınız. Özel post açın herkesin yorum yapmasını arzu etmiyor , egonuzun eleştiriye açık olmayıp incindiğini düşünüyorsanız