Nurmrdvn Sabır taşı nedir bilen var mı emzik bıraktırmada kullanılıyor mu acaba bi yerde okudumda deneyen oldu mu acaba
mervee345 Nurmrdvn merhaba bende bugün kullanmaya başlayacağım nemlendirip sürüyormuşuz suyun içerisine bırakıp
Anka29 Canım ben de Sabır Taşı ile bıraktırdım son çarem o kalmıştı çok şükür denedim ve olumlu sonuç aldım tadı böyle acı Nescafe gibi değişik bir kokusu vardı görüntüsü Zaten çocuğu ürpertiyor koyu kahve inşallah sen de bıraktırırsın
Nurmrdvn Anka29 ağlaması falan oldu mu nasıl idare ettiniz üç yaşına giricek iki ay sonra geceleri uykudan alıyor gündüzde arada sırada alıyor kardeşinde gördüğünde gece almasa gerisi gelir ama nasıl uyuturum onu düşünüyorum siz ne yaptınız