Selam kızlar
Sizinle dertleşmek ve tecrübeli olanlarınız varsa öneri almak için yazıyorum
Bebeğim 18 aylık doğumdan sonra 1 hafta enfeksiyondan dolayı yoğun bakımda kaldı çok şükür sonrasında hiçbir sıkıntımız olmadı.
Dişlerimiz 4 aylıkken çıkmaya başladı kolikti diş sancıları derken baya yıprandık her anne gibi.Ama bizim dişler baya sorunlu çıktı çok hassas bir çocuk ve ben desteksiz büyütüyorum iki tarafa da uzağız kimse yok etrafımızda . Ekransız ilerledik diyebilirim ama hastalıklar dışında .Diş sürecinde her diş çıkarmada hastanelik olduk antibiyotik kullandık bağışıklığı çok düşük hemen kapıyor her şeyi . Taşınma süreci yaşadık o sırada ekran açmak zorunda kaldık neyse yerleştik vs düzenimi kurdum ekranı bıraktık derken yeni hastalandı şu an da 18 aylık hava vermek zorundaydım ve ekran tekrar açmak zorunda kaldım. Emzik desen çok bağımlı kelime sayısı eskiden fazlaydı şu an daha az Dr normal dedi ama içim rahat değil . Emziği de uyurken sadece vermeye başlamıştım ama şimdi tekrar başa sardık. Atak vs artık yani geçiyorum onları ben bebeğimin huyu bu her şeyi en yüksek seviyelerde yaşıyor diyebilirim. Etrafımda çok bebek var yani zorlanmıyorlar böyle bu kadar. Örnek vereyim her şeye ağlıyor her şeyi ağlayarak yaptırmak istiyor sesimi yükseltmek istemiyorum ama bazen sabrım tükeniyor anlatıyorum konuşuyorum olmuyor bazen sesim yükseliyor vicdan azabı yaşıyorum yani napıcamı şaşırdım size anlatırke bile karışık karışık yazdım o derece doldum . Asla çorap giymek istemiyor yerlere basıyor ayakları buz gibi her yolu denedim olmuyor giymiyor zaten yanından biri geçse öksürse vs hastalanan bir çocuk daha kışa bile girmeden başladık şimdi çorap da giymiyor korkuyorum yine hasta olcak diye kötü düşünmek istemiyorum ama elimde değil çünkü hasta olunca destek olanda yok bu sefer geriliyorum yoruluyorum migrenim de var ve kronikleşti o da ayrı sıkıntı yani hep endişe halindeyim . Daha yeni iyileştik bugün dışarı çıktık arkadaşlarımızla onda bile içim içimi yedi yağmur yağdı korktum acaba bir şey olur mu diye avm ye gittik daha da korktum kapalı alan vs diye yani napcamı şaşırdım .Evet çocuk bu hasta ola ola büyüyecek biliyorum ama bende şu anda yorgunluk var hastalıktan ziyade o süreci yönetememek korkutuyor çünkü tek başıma hem yemek hem temizlik hem çocuk çok zor bir de hastalanınca mecburen ekran emzik vs devreye giriyor kendimi çok kötü hissediyorum . Eşim vardiyalı çalışıyor destek olmaya çalışıyor çocuk konusunda vs ama tüm yük genel anlamda bende diyebilirim . O yüzden de kış gelince içim daralıyor hasta olacak diye . Sizde böyle misiniz yani cidden her anneye kendi bebeği zor gelir ama etrafımdaki diğer anneler bile diyor hassas diye . Çok şükür isyan etmiyorum Allah dermansız dert vermesin ama hasta olunca süreci tek başıma ekranla emzikle yönetebiliyorum o da sonrasında bize olumsuz dönüyor bu yüzden endişe ediyorum size de uzun uzun anlattım hakkınızı helal edin hani böyle olan var mı aramızda diye sormak istedim