Öncelikle hayırlı akşamlar
27 yaşında 4.5 yaşında bir oğlu 8 aylık kızı olan bir anneyim bebeğim 3 buçuk aylıkken emzirme dönemimiz sonlandı sol koluma vuran bir ağrı sol göğüsümde ağrı sızı tarzında acı da diyebilirim bir şikayetim var genel cerrahiye gittim ama meme ultrasonu istedi 3 aralık tarihine gün verildi elle muayene ederken bir kitle vs birşey gelmiyor gibi ama kafam milyon tane kötü senaryo yazıyor var mı benzer şeyler yaşayıp sonuçlanan