Evet 2 çocukla zor ama güzel bır uğraş oldu ben şuan öyle düşünüyorum bende o kadar takıpcım olsun samimi güzel bir ortam arkadaşlık olsun ıstıyorum güzel ılerlemek buyumek ıstıyorum bence bız kadınlar bırbırımızı desteklemelıyız ben öyle dusunuyorum