leylaaa1defne cildiye doktoruna gitmeniz gerekiyor aslında. Benim yüzümde egzama var, deterjan veya dezenfektan kullandığımda ellerimde de dediğiniz gibi oluyor. Yüzüme kullandığımı elime de kullanıyorum. M-furo krem. Kortizonlu egzama kremi. Hamileyken doktora kortizonlu krem sakıncalı olur mu dedim, cilde sürüldüğü için olmaz dedi, kortizonu ağzımızla tüketmiyoruz neticede dedi. Cildin kendisi bir bariyer zaten. Bir de domestos gibi şeyler kullanıyorsanız mutlaka ama mutlaka eldiven kullanın