Merhaba bacikolar 🤦🏻♀️
Oğlum 1 ay sonra 2 yaşına girecek Allahın izniyle. Ben işe başladığımdan beri uykuları öyle bozuldu ki. Sabah işe gideceğim ve hala ayaktayız mesela. 🤦🏻♀️
Şöyle kısa bir örnek verecek olursam, ben sabahçı olunca annemi oğlumu 9.5 10 a kadar uyutuyor bir şekilde, öğlen de kalktığı saate göre bazen 2 2.5 bazen 3 e bile sarkıyor uykusu. Öğlen yatınca da 2 2.5 saat kadar uyuyor ve sonra bu saatlere hatta 1-2 lere bile uzuyor uykusu ama artık yoruldum. Anneme 1 saat uyut diyorum oda dinlenmek için fazla uyutuyor ama bu sefer gece maf oluyoruz. Aynı yaşta bebişlerin öğle uykusu saatleri nasıl? Bana bi destek atın. 🫠